Options:

Change NOW and ask me HOW

Change NOW and ask me HOW
call me for assist 0133526652 or bukert_89@yahoo.com.my

Friday, October 31, 2008

jeng-jeng

RAHSIA perempuan yang lelaki PERLU tahu..

1. Bila sorang wanita mengatakan diasedang bersedih,tetapi dia tidakmenitiskan airmata,itu bermakna diasedang menangis di dalam hatinya.
2. Bila dia tidak menghiraukan kamuselepas kamu menyakiti hatinya,lebihbaik kamu beri dia masa untukmenenangkan hatinya semula sebelum kamumenegur dengan ucapan maaf.
3. Wanita sukar nak cari benda yang diabenci tentang orang yang paling diasayang(sebab itu ramai wanita yang patahhati bila hubungan itu putus di tengahjalan).
4. Sekiranya seeorang wanita jatuh cintadengan seorang lelaki,lelaki itu akansentiasa ada di fikirannya walaupunketika dia sedang keluar dengan lelakilain.
5. Bila lelaki yang dia suka dan cintamerenung tajam ke dalam matanya,dia akancair seperti coklat!!
6. Wanita memang sukakan pujian tetapiselalu tidak tau macam mana nak menerimapujian.
7. Jika kamu tidak suka dengan gadisyang sukakan kamu separuh mati,tolakcintanya dengan lembut,jangan berkasarsebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila diadah buat keputusan,dia akan lakukan apasaja.
8. Sekiranya seorang gadis mulamenjauhkan diri darimu selepas kamutolak cintanya,biarkan dia untukseketika.Sekiranya kamu masih inginmenganggap dia seorang kawan,cubalahtegur dia perlahan-lahan.
9. Wanita suka meluahkan apa yang merekarasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisanadalah cara termudah mereka meluahkanisi hati mereka.
10. Jangan sesekali beritahu perempuanyang mereka ni lansung tak berguna.
11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
12. Bila pertama kali lelaki yangdicintainya dalam diam memberikan responpositif,misalnya menghubunginya melaluitelefon,si gadis akan bersikap acuh takacuh seolah-olah tidak berminat,tetapisebaik saja ganggang diletakkan,dia akanmenjerit kesukaan dan tak sampai sepuluhminit,semua rakan-rakannya akan tahuberita tersebut.
13. Sekuntum senyuman memberi seribuerti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.
14. Jika kamu menyukai seorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
15. Jika sorang wanita memberi seribusatu alasan setiap kali kamu ajakkeluar,tinggalkan dia sebab dia memangtak berminat denganmu.
16. Tetapi jika dalam masa yang sama diamenghubungimu atau menunggu panggilandarimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.
17. Jangan sesekali mengagak apa yangdirasakannya.Tanya dia sendiri!!
18. Selepas seorang gadis jatuhcinta,dia akan sering tertanya-tanyakenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebihawal.
19. Kalau kamu masih tercari-cari carayang paling romantik untuk memikat hatisorang gadis,cubalah rajin-rajinkantangan menyelak buku-buku cinta.
20. Bila setiap kali gambar kelaskeluar,benda pertama yang dicari olehwanita ialah siapa yang berdiri disebelah buah hatinya,kemudian barulahdirinya sendiri.
21. Bekas teman lelaki akan sentiasa adadi fikirannya tetapi lelaki yangdicintainya sekarang akan berada ditempat teristimewa iaitu di hatinya!!
22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukupmenceriakan harinya.
23. Teman baiknya saja yang tahu apayang sedang dia rasa dan lalui.
24. Wanita paling benci lelaki yangberbaik-baik dengan mereka semata-matanak tackle kawan mereka yang paling cantik.
25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambilberat, jujur dan kebahagiaan tanpasebarang kompromi.
26. Semua wanita mahukan sorang lelakiyang cintakan mereka sepenuh hati..
27. Senjata wanita adalah airmata!!
28. Wanita suka jika sesekali orang yangdisayanginya mengadakan surprisebuatnya(hadiah,bunga atau sekadar kaducapan romantis).Mereka akan rasaterharu dan merasakan bahawa dirinyadicintai setulus hati.Dengan ini dia takakan ragu-ragu terhadapmu.
29. Wanita mudah jatuh hati pada lelakiyang ambil berat tentang mereka dan baikterhadapnya.So,kalau nak memikat wanitapandai-pandailah...
30. Sebenarnya mudah mengambil hatiwanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuhjiwa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...