Options:

Change NOW and ask me HOW

Change NOW and ask me HOW
call me for assist 0133526652 or bukert_89@yahoo.com.my

Friday, June 7, 2013

Surat Untuk Kekasih 10

Assalamualaikum awak!! Alhamdulillah, punya kesempatan untuk menulis warkah ini kembali. Sudah banyak  benda yang saya terlepas pandang untuk dimasukkan dalam surat selama ini. Maafkan kealpaan saya selama setahun ini.

Alhamdulillah kembalinya ramadhan kali ini, mengembalikan kenangan 2 tahun lalu. Kedukaan yang kita lalui kini membuatkan kita lebih dekat pada Ilahi :) Syukur sangat-sangat sebab awak bahagia di kampung bersama mak. Ibupun dah bersedia untuk menjadikan rumah kembali gembira dengan gelak tawa adik beradik kembali.


cantik!!
Pada warkah lalu, saya ada melihat awak sediakan baju untuk saya, cantik!!!! Usia perkahwinan kita kini dah hampir melangkaui 4 tahun. Banyak dugaan dan rintangan mengatkan kita kembali. Terharu kerana setiap kali jatuh saya akan ada awak bersama menarik dan membantu saya bersama.

Surat ini hanya nukilan hati walaupun kini awak masih bersama mak membaluti luka hati. Kegembiraan yang kita kecapi setahun tanpa dugaan getir menampakkan kita terpesong kembali pada jalan lama. Betul kata Ustaz Asri dalam Hakikat Dukacita. Ia menguatkan kita untuk terus mengingati Allah!! :)

Macam mana kesihatan awak kini? Jarang saya mendengar awak merungut sakit sejak menggunakan Herbalife. Syukur sangat-sangat Allah memberikan ia sebagai makanan sihat kita sekeluarga. Nanti awak jangan lupa ambil barang dekat pejabat herbalife ye? Sebab saya dah order online untuk awak.

Awak janganlah ambil hati lagi pada rakan pejabat lama kita itu, mungkin hasad dengki mereka masih belum berakhir untuk melihat kita gembira. Kan Allah janjikan kebahagian disetiap kesukaran yang kita lalui :)

Sampai disini sahaja kata-kata saya untuk hari ini. Insya Allah jika diberikan kekuatan baru, saya akan sambung dengan cerita lain. Hehehe.. Ibu belikan awak hadiah. Cepat-cepat balik sini tau :-P

p/s: semakin kita merindui kekuasaan Ilahi, semakin kita mencintai insan yang dikurniakanNya


Surat Untuk Kekasih 9 | Surat Untuk Kekasih 11

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...