Options:

Change NOW and ask me HOW

Change NOW and ask me HOW
call me for assist 0133526652 or bukert_89@yahoo.com.my

Wednesday, August 3, 2011

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

As salam..
walaupun dah masuk hari ke 3 berpuasa.
tapi belum telambat untuk mengucapkan selamat datang ramadhan..
bulan yang penuh rahmat dan barakah..:-)

Permulaan ramadhan kali ini Allah menguji
dan memberi sedikit dugaan untuk dihadapi oleh diri ini.
Ini mungkin untuk mengingatkan aku kepadaNYA
dan kembalikan aku ke landasan dan mendapat rahmat ramdhan..
seperti kata org,
semoga ramadhan kali ini lebih baik.
jadi aku rasa itu yang menyebabkan ia menurunkan dugaan umtuk aku sedar..
dan dugaan itu semakin menunjukkan keredaan..
pon begitu aku hanya mampu berdoa supaya ia lebih cepat selesai..B-)
semoga ramadhan ini menjadikan aku seorang insan yang dipilih oleh Nya..

Niat yang perlu sebelum puasa

niat untuk puasa sebulan 
Niat puasa yang perlu dibaca tiap2 mlm or smsa sahur..
bila dah seharian menahan lapar dan perkara yang membatalkan puasa...kita berbuka lah..hehe
sbb buat entry ni sblm msk waktu berbuka..jadi selamat bebuka saudara sekalian....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...