Options:

Change NOW and ask me HOW

Change NOW and ask me HOW
call me for assist 0133526652 or bukert_89@yahoo.com.my

Sunday, August 28, 2011

Gelisah

Assalamualaikum..

akhirnya terawih terakhir tahun ini telah melabuhkan tirai.huhu..kepiluan meresapi segenap hati jiwa dan perasaan. Mana mungkin akan aku lupakan ramadhan kali ini, ramadhan yang mengajar aku erti kehidupan penghambaan kepada Ilahi.

Aku panjangkan kesyukuran dan ketaqwaan padaMu, walaupun jauh di sudut hati ini merindui setiap detik dalam bulan barakah bagi aku. Aku mendambakan petunjukMu Ya Ilahi..

Setiap tulisan ini adalah keizinanMu untuk aku luahkan dan sampaikan kepadaMu tentang ruang hati yang kosong mengenangkan rahmatMu.

Pelakuanku, perbuatan dan percakapanku adalah keranaMu. Menanti setiap janji-janji Mu membuatkan aku sabar dan yakin dengan kekuasaanMu.

Pengajaran yang engkau sampaikan ini adalah yang terbaik untuk ku...

p/s:sentiasa syukur untuk Mu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...