Options:

Change NOW and ask me HOW

Change NOW and ask me HOW
call me for assist 0133526652 or bukert_89@yahoo.com.my

Thursday, April 8, 2010

SEMANGAT

" cikgu,bangun!!" suara menyakitkan telinga menyahut dari luar pintu. "Ye..Baik..". kelas memenuhi ruang yang entah bila akan berakhir ini. semakin laju tangan ni menulis nota yang entah bila akan tamat. begitulah penilaian ku terhadap ilmu yang entah bila akan tamat. "cantik lah awak hari ni sya"' suara garauku menyapa kekasih hati yang entah bila akan ku miliki. dia sangat cantik, dari luar hingga dalm hati. tak pernah menyapa soalan ku ini, nak sangat kenal, namun semua tu sukar untuk di hasilkan. "terima kasih awak." terkejut dan tegaman cikgu menerima bunyi sahutan ini.
"Ya Allah!!kau makbulkan pemintaan hati ini." bisik hati cikgu. dengan muka merah padam, sya berlalu meninggalkan meja makannya. suasana sepi seketika sebelum rakan2 cikgu menghasilkan gelak tawa yang kuat umpama bisikan penyokong bola memberi semangat. " keno hang hari ni. nak habat mai, awek dah bg laluan." terangan kawan kepada kawan yang entah siapa.
rupa-rupanya semua mata memandang ak a.k.a cikgu. malu bukan kepalang lagi ak hari ini, semua berlalu dan menjeling. "hahahaha" ktawa hati ak. "padam dengan muka, tulah pandai-pandai nak kacau org" bisik hati ini.
hari ini kemaluan cikgu di rantai oleh ke manisan. menanti kunjung akhirnya tiba jua. ak berlalu ke kelas semula untuk melihat hasil ilmu yang akan ak kumpul lagi hari ini.
p/s : sambung 1

8 comments:

syafa said...

kuang3..akirnya novel km bkata2 kembali :))

gurumusafir said...

knp??
menunggu ke???
uhuhuhu

syafa said...

opkos la..da lme da tggu..chaiyok2 bebeh!!hee

gurumusafir said...

time kasih

syafa said...

sama2 :)

syafa said...

lalink!!nk tye ley.ni cite beto0ol k rekaan semata2??ad kitn x ngn cite sblom neh??hee

cpt2 la post sambungan dye..excited nk tau neh!wakakaa

gurumusafir said...

hahaha....
nth lah..
nt bc br tau...

syafa said...

okeh.i'll wait 4 u lalink!!hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...