Options:

Change NOW and ask me HOW

Change NOW and ask me HOW
call me for assist 0133526652 or bukert_89@yahoo.com.my

Saturday, October 1, 2011

Demi Allah

kehidupan ini ada naik turunnya,
dan manusia sentiasa tidak bersedia untuk berada di bawah...

setiap tutur kata itu merupakan satu azimat yang menentukan naik turun kehidupan kita. Selagi kita masih berada dilandasannya, kita akan bertuah dan perl bersyukur dengan kurniaanNya.

Percaya atau tidak, hati ini tidak pernah memaksudkan kata-kata hina atau cemuhan. Ia adalah kawalan luar waras yang sentiasa berusaha untuk mengawal diri ini.

Setiap pelakuan jahat itu adalah hadia bagi hasutan yang dilakukan oleh syaitan atau iblis yang durjana. Mereka akan ketawa gembira dengan kemaslahatan manusia ini.

Percayalah pada kata hatimu kerna Allah sentiasa bersamamu, percayalah pada keikhlasanmu. Setiap pengorbananmu bukanlah sia-sia. Hasilnya akan terpampang suatu hari nanti. Kebahagian ku hanya mampu dicapai oleh kamu.

p/s:setiap janji-janji Allah itu pasti dan ia akan berlaku. Berdoalah sayangku. Kerna Allah itu tahu. Demi Allah aku teruskan hidup ini.

2 comments:

Anonymous said...

Allahu...semoga tiap2 yg hidup terus mngigatiMu ya Rahman..semoga sentiasa dalam lindungan Allah...http://www.youtube.com/watch?v=EXKE9qSeu0U >D'pauh<

gurumusafir said...

time kasih org jauh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...