Options:

Change NOW and ask me HOW

Change NOW and ask me HOW
call me for assist 0133526652 or bukert_89@yahoo.com.my

Tuesday, October 11, 2011

Surat Untuk Kekasih 7

Assalamualaikum awk. Apa khabar hari ini? Hope sihat seperti saya sekarang ini. :-)
Awak, bagaimana kesihatan awak? Awak kena jaga kesihatan tu tau. Tekanan darah rendah ni bahaya jika tak di jaga and ambik perhatian,saya tak nak awak sakit lagi.

Awak, saya baru terima hadiah awak. Thanz awak, i'm gonna miss u a lot. Bestkan dapat jumpa walaupun sekejap je dapat melawat awak and mak kat kampung tu. Tekejut saya dengan sambutan yang awak kata "alah,bukan seberapapun". But it make me think about u more sayang. Hehe. Thanz juga untuk hadiah kejutan ini, walaupun kecik,but amat bemakna dalam memberikan saya semangat. Comelkan bear and sedap biskut awak bagi ni, tapi tak bolehlah lawan awak yang lagi comel ni. Hehe.

Awak, setiap perkataan dan ungkapan yang awak rungkaikan pada saya adalah saat yang paling membahagiakan saya. Saya rasa amat bermakna pada awak dan itulah yang membuatkan saya bahagia dengan awak. Saya suka awa berterus terang and bercerita dengan saya. Saya rasa sangat dihargai dan dipercayai oleh awak. Itu sahaja yang saya pinta dalam melahirkan hubungan yang kian meninggi gunung harapan kehidupan. So saya amat berharap awak berterus terang and percayalah yang awak tidak penah keseorangan kerana dalam hati awak sentiasa ada saya untuk membuat awak tersenyum. :-)

thanz mr. google 
Saya tahu awak mendambakan saya setiap kali ada suara-suara sumbang bersuara tentang kita dulu. Tetapi awak gagahkan diri untuk menghadapi sendirian tanpa saya kerna mahu saya berjaya dalam usaha saya mencari kekuatan baru dalam hidup ini. Dan kini saya memahami perasaan awak itu, tersentuh hati saya bila mengenang kembali kekuatan dan pengorbanan yang awak lakukan untuk kebahagian keluarga kita ini dan saya akan sentiasa mendoakan semoga ujian ini akan berakhir dengan Allah tunaikan pemintaan and harapan kita sayang. Insya ALLAH akan ada bunga yang bakal mengantikan duri kaktus yang kita lalui ini :-)

Awak, hajat awak untuk ke sana akan saya usahakan dengan sedaya upaya kerna kebahagian awak adalah kebahagian kita bersama. Tak sabar saya untuk menjejak kaki ke sana sekali lagi selepas perkahwinan kita dulu awak. Suasana yang aman dan damai menyelubungi hati ini takala melangkah keluar dari perut kapal terbang and bertambah bahagia melihat awak melangkah dengan penuh harapan dan kebahagian. Waktu itu hati saya berbunga and amat bersyukur pada Ilahi yang memberikan kita peluang untuk bersama-sama menjejak kaki ke tanah pilihanNya itu. Berdoalah semoga Ia makbulkan pemintaan untuk melangkah dengan hajat yang lebih besar dalam mendambakan manfaatNya.

Akhir kalam saya untuk kali ini, saya tinggalkan awak dengan satu kata-kata yang mungkin awak telah mendengarNya. Cuma saya akan segarkan kembali harapan ini :

I can't loose U
I won't loose U
And if that seems selfish to U
Then,well,
I never said I was perfect
But I really2 love U
And I care about U
"Istikharaj Cinta"

P/s : awak, saya hanya mengharapkan seorang yang mampu untuk membenarkan hatinya mempercayai and menerima saya. Sekarang saya telah memilikinya. Terima kasih sayang :-)


3 comments:

Anonymous said...

auuwww~~
sweet sgt taw,,<3 <3 bile nk no 8 nak kua ney?
xsabar2 taw ,,=p
_9_

gurumusafir said...

hahaha...
jgn nak mngada lah _9_
sabo aje yup...

Anonymous said...

okaye,,sabar menanti,,<3 <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...